1. Mennyi idő alatt kapom meg a rendelésem?A termékek készleten vannak, így a rendelés leadásától számítva 2-3 munkanapon belül.
2. Van lehetőség személyes átvételre?Bár boltunk még nincs, de előre egyeztetett időpontban Gyömrőn lehetséges a személyes átvétel, az időpont egyeztetés miatt keress minket az fkomodi@gmail. com vagy a fent megadott elérhetőségek bármelyikén.
3. Nem lett jó a ruha tudok cserélni?
természetesen van lehetőség cserére:
- személyesen előre egyeztetett időpontban Gyömrőn
- vagy visszaküldés esetén a termék cseréjét vagy a termék árának a visszatérítését tudjuk vállalni a visszaküldés árát sajnos nem,
a rendelés átvételétől számított 14 napon belül, ha a termék sértetlen címkés állapotában található.
4. Mennyibe kerül a szállítás?- packeta csomagátvételi pont 5kg-ig 1290ft
- postánmaradó levél 500g-ig: 1070ft
- postánmaradó csomag 2kg-ig: 2100ft
- mpl automata: 1295ft
- foxpost csomagautomata: 1490ft
- foxpost házhozszállítás: 2100ft
- foxpost automatába való kézbesítés esetén utánvét: 2190ft
5. Szeretnék még másik terméket/ ket, de a rendelésem már leadta.Kérelek ez esetben vedd fel velünk a kapcsolatot az fkomodi@gmail.com vagy a fent látható elérhetőségek egyikén.
Ha már postára adtuk a terméket sajnos nem áll módunkban módosítani a rendelésed.
6. Nem kaptam visszaigazoló emailt, mi lehet a gond?Kérlek ellenőrizd a megadott email címed, hogy helyesen írtad e be, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot a fent említett elérhetőségek egyikén.
7. Hibás terméket kaptam mi a teendő?A vásárlás előtt fénykép készül a csomagolt termékekről, igy mindenképp küld el képen a hibát. Ha valóban jogos a panaszod, akkor jutasd vissza hozznk a terméket személyesen vagy postai úton és mi cseréljük a terméket, vagy visszatérítjük az árát, amint viiszaérkezett hozzán a hibás darab.